Viata


Astăzi am fost întrebată dacă eu cred că viaţa are sens, dacă merită trăită şi cum cred eu că trebuie ea trăită…
Primul lucru e ca întotdeauna, indiferent de rele, de bune, să zâmbeşti, deoarece aşa e mult mai uşor să treci peste orice. Un zâmbet e un cadou bun pentru cineva, pentru că în ultimul timp am uitat să mai zâmbim, toţi suntem din ce în ce mai monotoni… un zâmbet poate aduce un alt zâmbet. Un zâmbet este poate… cel mai pur lucru pe care îl poate avea un om. Aşa că da, am început să urez lumii: multe zâmbete! Atât primite, cât şi date!
Un al doilea lucru important în viaţa unei persoane este credinţa. Nu mă refer neapărat la acel “Dumnezeu”… El poate fi regăsit în diferite forme, la fiecare persoană. Depinde. Mă refer aşadar la un “ceva” în care să crezi. Nu contează în ce, dar să crezi în acel ceva cu toată fiinţa ta, pentru că atunci… universul va conspira pentru a te ajuta în a-ţi îndeplini visul.
Deci da, zâmbetul şi credinţa ar fi cele mai importante lucruri pe care ar trebui să le facem în viaţă. Aşa trebuie trăită viaţa! Aşa că, de acum încolo, să vă văd zâmbind. Pe bune ca e un tratament bun, te vindeci mai repede de orice tristeţe!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu